בכתבה שלנו, תוכלו לקרוא על ענפי ספורט פופולאריים שכדאי לכם לנסות בהם: רכיבה על אופניים, שחייה, טניס, כדור עף ואגרוף. מוכנים? אנחנו מתחילים!

רכיבה על אופניים

יש לספורט הזה לא מעט יתרונות בהם: פעילות דינמית, פעילות אירובית, פעילות נוחה בישיבה, פעילות למצב הרוח, פעילות שמגיעה רחוק. כמו כן באמצעות רכיבה על אופניים, אפשר לפתח סיבולת לב ריאה וגם לחזק את שרירי הרגליים ושרירי העכוז. מדובר על פעילות שאפשר לשרוף איתה לא מעט קלוריות. אגב, היתרון הגדול שיש בפעילות הזאת, הוא שבאמצעות האופניים אפשר להגיע ממקום למקום (האופניים משמשות ככלי תחבורה מצוין) ועל הדרך גם לבצע פעילות גופנית. אם בא לכם לנסות רכיבה על אופניים, נמליץ לכם להצטייד בזוג אופניים איכותיות וכמובן בבגדים מתאימים. את הבגדים, צריכים לרכוש בחנות isravelo המוכרת בגדי רכיבה לאופניים.

שחייה

מדובר על פעילות מומלצת לא רק בקיץ אלא בכל השנה. באמצעות שחייה, אפשר לשרוף המון קלוריות. הדבר יכול לסייע בשמירה על משקל תקין וגם לסייע בהרזיה. במהלך הפעילות, מופעלים המון שרירים בגוף. יש יתרון בשחייה, שכן הפעילות מתבצעת כולה במים ועל כן אין עומס על המפרקים בגוף. כך אפשר להימנע ממצבים של פציעות ספורט.

טניס

מדובר על פעילות שתורמת המון לבריאות הגוף. טניס לא רק מפתח יכולות תחרותיות וכישורים חברתיים, אלא הוא גם מפתח יכולות ספורטיביות ותורם לחיזוק השרירים וגם הגמישות של הגוף. מלבד זאת, הוא גם תורם לשיפור כישורי הכוח והזריזות. גם כאן, מדובר על ספורט שהוא מצוין עבור שריפת קלוריות. בדומה לענפי הספורט שהוזכרו לעיל, גם הטניס משפר את מצב הרוח ומסייע בהפחתת לחצים.

כדור עף

גם משחק וגם פעילות ספורטיבית. גם כאן, אפשר לשרוף לא מעט קלוריות ואפשר גם להוריד את הסיכון לסבול מצב של יתר לחץ דם. כדור עף מתמקד בפלג הגוף העליון והוא מצוין עבור חיזוק של שרירי הידיים וכמובן שרירי הזרועות. בכדור עף, יש גם עבודה של שרירי הרגליים, על שיפור הקורדינאציה ועל שיפור מהירות התגובה.

אגרוף

פעילות ספורט שהיא דרך מצוינת לפרוק מתחים וכעסים, אך לא רק. באמצעות אימוני אגרוף, אפשר לשרוף המון המון קלוריות. לדוגמה, באימון אחד הנמשך כשעה, אפשר לשרוף 1000 עד 1500 קלוריות. הוא מתאים לא רק לגברים אלא גם לנשים. תודות לאימוני האגרוף, אפשר לפתח סיבולת לב ריאה. האימונים לא חייבים להתבצע בסטודיו ואפשר בהחלט לבצע אותם בבית. יש לרכוש שק אגרוף, כפפות ואביזרים נוספים.

כמה מילים לסיכום…

אלו הם רק חלק מענפי הספורט שמומלץ לנסות ולחוות. הכי חשוב הוא שתמצאו את הענף שהכי התחברתם אליו, תהנו מהאימון ותתמידו בו לאורך זמן. שיהיה בהצלחה!