אז הגיוס שלכם מעבר לפינה והחלום הקרבי עומד להתגשם, אבל איך תגיעו לכושר שיא? בכתבה הבאה נספק לכם 5 דרכים שיעניקו לכם יתרון בטירונות ויספקו לכם את מסת השריר וסיבולת הלב ריאה שמתאימה לצרכים החדשים שלכם. התחלנו!

עבודה נכונה בחדר הכושר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות את הגוף שלכם באופן חכם בדרך לגיוס. העובדה שניתן לעבוד עם הליכונים על סיבולת לב – ריאה ולהמשיך בסדנאות טי אר אקס בכדי לעבוד על שרירי הליבה, היא לא עניין שיש לזלזל בו. יחד עם זאת, שווה להיעזר במדריך איכותי בכדי להימנע מפציעות ולשמור על אימונים בעצימות שמתאימה לכושר האישי שלכם.

אם אתם שואלים את עצמכם איך בונים כושר קרבי בצורה מהירה, התשובה עשויה להיות בעזרת קורס ייעודי. יחד עם זאת, חשוב לבדוק מי המדריך של הקורס ומה רמת הניסיון וההיכרות שלו עם התחום. כדאי גם לבדוק עלויות וכמות משתתפים בכל שיעור. האספקט האחרון עשוי להשפיע באופן ישיר על כמות הזמן ותשומת הלב שתקבלו באימון – כך שבהחלט זהו משהו שאסור להתפשר עליו.

אין ספק שאי אפשר להתעלם מהעובדה שאנו עושים הכל און ליין  וגם בדרך לכושר שיא אפשר להשתמש במגוון של אפליקציות שיעזרו לכם להגיע לשיאים חדשים. החל מאפליקציות שבונות לכם תוכנית אימונים, דרך שעונים חכמים ועד לאתרים שעוזרים לכם למצוא שותפים לכושר. נראה שכיום זה פשוט חבל שלא לאמץ את הטכנולוגיה שמתאימות לצרכים שלכם ולהיעזר בהן בכדי לטפח הגוף שלכם לפני הגיוס ליחידה קרבית.

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר קבוצות ריצה שנפתחות במגוון של אזורים ופארקים ברחבי הארץ. למרות שהן לא מיועדות באופן ישיר למתגייסים, אין ספק שניתן לקבל ערך אדיר מהצטרפות אליהם ולשפר את הכושר הגופני לקראת הגיוס. מעבר לפן הפיזי, יש כאן סוג של הכנה מורלית לתהליך הגיוס ואפשרות להבין מה זה להיות חלק מקבוצה שבה צריך להתחשב הן במובילים והן באלו שמתקשים.

אימונים פונקציונליים הפכו ללהיט בזכות עבודה חכמה על שרירים ייעודיים באופן מהיר. אימונים אלו יאפשרו לכם לעבוד על הנקודות שבהם אתם חלשים ולמנוע שורה של פציעות ספורט בטירונות כגון: קרעים בשרירים ושברי מאמץ. שימו לב שאתם בוחרים מקום מקצועי אשר יאפשר לכם להכין את הגוף שלכם לקראת הגיוס ואל תתפשרו ביצוע מושלם של כל תרגיל – כדי להתחזק בדרך לכושר שיא.

שורה תחתונה: ישנם מגוון של דרכים להגיע לגיוס הקרבי בכושר ולשפר את היכולות הפיזיות שלכם – הרבה לפני הטירונות. חשוב שתבחרו את השיטה שאליה אתם הכי מתחברים. והכי חשוב: תתמידו!